تبلیغات
مجله خبرماه نود

مجله خبرماه نود
{کردار نیک گفتار نیک پندار نیک خبرماه نود 
نویسندگان
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
مطالعه و پیمایش ملی ایران در سال 1353 كه از سوی زنده‌یاد دكتر اسدی و همكاران‌شان انجام شد، نشان می‌دهد كه 75 درصد پاسخگویان، زنان با حجاب را ترجیح می‌دادند و فقط 7 درصد زنان بی‌حجاب و 12 درصد نیز فرقی نمی‌كند را پاسخ داده‌اند. البته این تفاوت در شهر و روستا به نسبت زیاد است.   

عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: در خصوص حجاب و نگاه مردم نسبت به آن باید ارزیابی علمی و تحلیلی دقیق‌تری داشت. مطالعه و پیمایش ملی ایران در سال 1353 كه از سوی زنده‌یاد دكتر اسدی و همكاران‌شان انجام شد، نشان می‌دهد كه 75 درصد پاسخگویان، زنان با حجاب را ترجیح می‌دادند و فقط 7 درصد زنان بی‌حجاب و 12 درصد نیز فرقی نمی‌كند را پاسخ داده‌اند.

البته این تفاوت در شهر و روستا به نسبت زیاد است؛ در حالی كه در شهر 61 درصد زنان باحجاب را ترجیح می‌دادند در روستا این رقم به 87 درصد می‌رسید. ولی مهم‌ترین تاثیر را عامل سواد داشته است.

ملاحظه می‌شود كه با افرایش تحصیلات گرایش به ترجیح زنان باحجاب كمتر می‌شده است و این روند خیلی معنادار و تفاوت‌ها زیاد است. پس از انقلاب كه حجاب اجباری شد، سازوكار این متغیر، تاثیر خود را نشان داد. به این معنا كه روند رو به گسترش آموزش عالی شدت گرفت، در نتیجه چندان غیرمنتظره نیست كه گرایش به ترجیح زنان باحجاب كمتر شود.

همچنان كه گرایش خروج مفهوم حجاب از نظام ترجیحات افراد بیشتر شده است، و حدود 40 درصد افراد با تحصیلات عالی مساله‌ای جز حجاب را برای ترجیح زنان در نظر داشته‌اند.

گزارشی كه اخیرا از سوی مركز بررسی‌های استراتژیك ریاست‌جمهوری منتشر شده و مربوط به سه سال و نیم پیش است، توضیح می‌دهد كه در دهه گذشته تمایل مردم به الگوهای رسمی از حجاب كاسته شده است. در این گزارش به نقل از مجموعه مطالعاتی كه شورای فرهنگ عمومی انجام داده آورده است كه وضعیت پوشش و آرایش در دولت احمدی‌نژاد در سال 1386 تا 1388 در بهترین وضع خود بود ولی پس از آن آغاز به كاهش كرده است.

اگرچه تغییرات در پوشش زنان محصول مجموعه‌ای از عوامل است، ولی در اینجا می‌كوشم كه یك عامل سیاسی مرتبط با موضوع را در كنار چند عامل دیگر بیان كنم، هرچند تاثیر عوامل دیگر را نیز نفی نمی‌كنم.

روند توسعه آموزش عالی و عاملیت بیشتر زنان و مردان موجب می‌شود كه از چارچوب‌های رفتارهای سنتی موجود فراتر روند و ارزش‌های دیگری را كه عموما مبتنی بر ارزش‌های مدرنیته است، بپذیرند.

این روند اجتناب‌ناپذیر است و چنان نیست كه گمان كنیم با آموزش مفهوم حجاب یا تغییر گزاره‌های آموزشی می‌توان این مساله را حل كرد. این ارزش‌ها صرفا محصول آگاهی نیست كه با تغییر آگاهی بتوان آن را حل كرد. مساله ساختاری و فرآیندی است.

ممكن است این پرسش مطرح شود كه پس چرا در رژیم گذشته شاهد فرآیند معكوس حجاب بودیم؟ پاسخ این است كه در همان رژیم نیز تفاوت‌ها برحسب سطح تحصیلات كاملا روشن است. ولی علت تحول كلی در گرایش به سوی حجاب، اجبار سیاسی آن رژیم بود كه می‌خواست بی‌حجابی را فراتر از وضعیت طبیعی جامعه به آن تحمیل كند، لذا جامعه در برابر این فشار واكنش منفی نشان داد.

عامل دوم، تحول در وسایل ارتباط‌جمعی و نقش آنها در اجتماعی كردن افراد است. با آمدن ماهواره و فضای مجازی و شبكه‌های اجتماعی و دافعه‌های صداوسیما، مردم رو به سوی این شبكه‌ها آوردند و در این شبكه‌ها نیز به‌طور معمول تصویری از زنان و موقعیت‌های آنان نشان داده می‌شود كه مطلوب ارزش‌های رسمی نیست. این عامل تحت تاثیر دافعه‌های صداوسیما است. چرا كه صدا و به ویژه سیما الگوهای به‌شدت غیرواقعی در این زمینه را ترویج می‌كردند. الگویی كه پشت دوربین كاملا محجبه است، ولی وقتی برای سفر به آن طرف آب می‌رود، به كلی رفتارش تغییر می‌كند. از میان رفتن این پرده‌های اخلاقی تاثیر بسیار زیادی بر تغییر الگوهای پوششی داشته است.

چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم

قیمت: 8700 تومان

در مورد کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

با القای باور می توان هر حسی را به دیگران انتقال داد. عشق یک باور است. تلقین باور به دیگران کار دشواری نیست. نه باور به عشق بلکه هر باوری را با تکنیک های روانشناختی می توانید به دیگران انتقال دهید.  کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم از پر فروش ترین کتاب های الکترونیکی سایت آمازون ( بزرگترین فروشگاه کتاب در جهان) می باشد و به شما کمک می کند ذهن دیگران را شست و شو دهید و میلی شدیدی نسبت به خود در آنها ایجاد کنید. کتابی که شانس عاشق کردن دیگران را بدون شک افزایش می دهد. با مطالعه ی این کتاب می توانید حتی اگر شخصی از شما خوشش نمی آید وی را عاشق خود کنید



تفاوت این کتاب با دیگر کتاب ها

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم یک کتاب ساده و معمولی نیست که توصیه های واضح و آشکار به شما بکند توصیه هایی که همه ی ما با آن آشنا هستیم. مثل مهربان بودن، هدیه خریدن و نزدیک وی قرار گرفتن.

اطلاعات موجود در این کتاب برگرفته از علوم روانشناختی است که با وجود تخصصی بودن به زبانی بسیار ساده بیان شده است تا هر شخصی بتواند به سادگی متوجه ی آن شود علومی که در این کتاب بررسی می شود شامل روانشناسی رفتار، برنامه ریزی ذهن نیمه خودآگاه،  روانشناسی عشق،  روانشناسی ارتباط، برنامه ریزی عصبی کلامی، آناتومی بدن، بازاریابی  و تحقیقات علمی می باشد.

دیگر ویژگی پر اهمیت این کتاب منحصر به فرد بودن آن است. در سایت های دیگر جست وجو کنید تا متوجه شوید نمونه ی مطالب موجود در این کتاب در جای دیگری یافت نمی شود بعد از جست و جو می توانید بازگردید و این کتاب را خریداری کنید.


به درستی استفاده کنید

هدف اصلی نوشتن کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم این است که به اشخاصی که می خواهند از تنهایی در بیایند و یک رابطه ی طولانی با هدف ازدواج داشته باشند کمک شود. این کتاب همچنین در جهت بهبود ازدواج زوج ها وبازگرداندن عشق از دست رفته ی آنان می باشد.

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم برای افرادی که با هدف پیدا کردن دوست دختر یا پسر و بازی با احساسات دیگران می خواهند رابطه ی خود را ایجاد کنند نوشته نشده است. در صورتی که با چنین اهدافی این کتاب خریداری شود مسئولیت مشکلاتی که ممکن است در آینده پیدا کنید با من نخواهد بود.

درست است که قصد من فروش این کتاب است اما هرگز نخواسته ام باعث شکستن دل شخصی شوم. پس اگر صد در صد از کاری که می خواهید بکنید مطمئن نیستید لطفا این کتاب را نخرید.

بدون شک قصد شما یک عشق واقعی و یک احساس پاک است و نه تفریح و خوش گذرانی و فریب دیگران. دلیل اینکه با چنین لحن تندی رفع مسئولیت می کنم این است که این کتاب مثل کتاب های دیگر نمی باشد در واقع این کتاب مثل یک سلاح است که می تواند با مقاصد خوب و بد به کار گرفته شود.

خداوند شاهد هدف من از نوشتن این کتاب است و می داند هیچگاه نمی خواهم به هیچ انسانی با نوشتن این کتاب صدمه بزنم


در مورد نویسنده

فاروق رضوان در زمینه ی رشد فردی فعالیت دارد و همایشاتی را در جهت ایجاد انگیزه برگذار می کند. وی همچنین یک موسسه ی توانمند سازی ایجاد کرده است؛ محلی که برای بهبود رشد فردی دیگران تلاش می شود.

فاروق مدارکی از قبیل مدرک تخصصی هیپنوتیزم، بورد تخصصی هیپنوتیزم آمریکا، مدرک تخصصی ان ال پی، بورد تخصصی ان ال پی آمریکا وگواهینامه ی رفتاردرمانی دارد.

سایت خودشناسی که توسط وی راه اندازی شده است بیش از 350000 کلیک در ماه دارد.

فاروق در مصاحبه های بسیاری در شبکه ها و روزنامه های مختلف مصری شرکت کرده و در مورد عملکردهایش صحبت کرده است.  شبکه هایی از جمله  OTV  MBC  El Youm TV  Cairo Today  International Herald Tribune و روزنامه ی الاحرام





نسخه ی فارسی -  ویرایش دوم

ویرایش دوم این کتاب به صورت الکترونیکی منتشر شد. از این کتاب هیچگونه نسخه ی چاپی موجود نیست
 نسخه ی انگلیسی این کتاب یکی از پر فروش ترین کتاب های الکترونیکی در سایت آمازون می باشد که به قیمت 17 دلار عرصه می شود  قیمت نسخه ی فارسی آن در مقابل نسخه ی انگلیسی آن همانطور که مشاهده می کنید بسیار ناچیز است
برای اطلاعات بیشتر از صحت گفته های بالا و آشنایی با  نسخه ی انگلیسی آن می توانید به سایت زیر بروید


http://www.2knowmyself.com/How_to_make_someone_fall_in_love_with_you 
اطلاعات بیشتر در باره ی کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم

در ادامه به بعضی تکنیک های این کتاب اشاره می کنم


نظام ها تجسمی ان ال پی برنامه ریزی عصبی – کلامی

ان ال پی یکی از بهترین روش های ممکن برای شناخت دیگران در کوتاهترین زمان ممکن است. وقتی بتوانید دیگران را در مدت کوتاهی بشناسید به راحتی متوجه خواهید شد چه رفتار یا رویکردی برای برخورد با شخص مورد نظر لازم است


برنامه ریزی ذهن نیمه خودآگاه

ذهن نیمه خودآگاه و خودآگاه انسان عامل اصلی در عاشق کردن دیگران است. بدون شک تا به حال دیده اید شخصی با چهره ای معمولی و یا حتی زننده با دختری زیبا ازدواج کند و یا شخصی پولدار عاشق دختری فقیر شود. دلیل اصلی آن این است که ذهن آنان به نوعی برای عاشق شدن برنامه ریزی شده است. می توان گفت که برنامه ریزی ذهن نیمه خودآگاه به شکلی همان هیپنوتیزم است. هیپونتیزمی که با آن می توانید هر باور و اعتقادی را به دیگران انتقال دهید؛ بدون اینکه خود آن اشخاص متوجه شوند که تحت کنترل شما در آمده اند

 


این کتاب تضمینی می باشد در صورت عدم رضایت با شماره ای که پس از خرید برایتان ارسال می شود ( در فایل پشتیبان که همراه کتاب می باشد) تماس گرفته تا هزینه ی پرداختی به شما بازگردانده شود


قیمت این کتاب 5500  تومان بود که به دلیل فروش خوبی که داشته  قیمت آن افزایش پیدا کرده است. اکنون این کتاب به قیمت 8700تومان عرضه می شود به زودی قیمت کتاب مجدد افزایش پیدا خواهد کرد




   کلیک بر روی گزینه ی خرید به این معنی است که تعهد می دهید به یک رابطه ی جدی فکر کرده و از این کتاب سوء استفاده نکنید

خرید        سوال از فروشنده

عامل بعدی كه مهم است مربوط به دولت احمدی‌نژاد به ویژه از سال 1388 به بعد می‌شود. الگوی كلی صداوسیما و سیاست رسمی در مقاطع خاص سیاسی، تن دادن و حتی به رسمیت شناختن پوششی از زنان است كه به لحاظ معیارهای رسمی و در شرایط عادی مورد تاكید و حمایت نیست ولی مصلحت سیاسی اقتضا می‌كند كه در هنگام انتخابات به آنان میدان داده شود. پس از سال 1388 و با اتفاقاتی كه در آن مقطع رخ داد و گسست بزرگی را میان بخش‌هایی از جامعه و ساخت سیاسی ایجاد كرد جذب نظر زنان با این پوشش به سیاست عملی جناح غالب و دستگاه‌های رسمی آن تبدیل شد و این تغییر رفتار مصلحتی آنان دیگر منحصر به مقطع انتخابات نبود، لذا خیلی طولانی شد و در نتیجه به عنوان یك قاعده در آمد.

عامل نسل جدید متولدین دهه 1380 نیز مهم است كه از نوزادی و نوجوانی خارج از چارچوب‌های رسمی در حال اجتماعی شدن هستند. ولی در مجموع این روندی است كه دیر یا زود جامعه با آن مواجه می‌شد كه شد، بهترین اقدام آن است كه براساس عقلانیت و خرد جمعی با آن مواجه شد.




برچسب ها: عباس عبدی-حجاب زنان،
[ چهارشنبه 18 بهمن 1396 ] [ 08:35 ب.ظ ] [ خبرماه نود ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.


#آرمان همان تنها انگیزه زندگی ...
آرمان همان انرژی و پتانسیل همه عمر...
و چه آرمانی بالاتر از درد "ایران " داشتن...
ایران پاكترین و زیباترین واژه هستی
و قطره ای می شوم در امواج سترگ و آسیم سرزمینم ....ایران
#مجله خبرماه نود
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :

ژل ایموشن قرمز

تنگ کننده

38000تومان

(پرداخت در محل)


این ژل حاوی عصاره اناربوده که ضمن ایجادخاصیت چسبندگی به بازگرداندن لذت جنسی به بانوان و همسرشان کمک می نماید . خانمهایی که دچار شل شدگی عضلات واژن و باز شدن بیش از حد لومن می باشند میتوانند از این ژل استفاده نمایند.
نحوه استفاده :
20 دقیقه قبل از نزدیکی ناحیه واژن را به مقداری از ژل آغشته نمایید .
مجوزها:
دارای IRC وزات بهداشت و درمان به شماره :1228203381
دارای گواهینامه های بین المللی ISO 2000 , 2001
دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو
دارای گواهینامه بین المللی UKAS
دارای نشان CE اتحادیه اروپا
دارای نشان حلال

خرید

ژل ایموشن آبی

تاخیری

38000تومان

(پرداخت در محل)


ژل تاخیری آبی ایموشن حاوی لیدوکائین بوده و با جلوگیری از زود انزالی در آقایان باعث افزایش مدت زمان رابطه ی زناشویی در زوجین میشود.
نحوه استفاده :
مقداری از ژل را بر روی آلت پمپ کرده و موضع را ماساژ دهید و پس از ۳۰ دقیقه با آب و بدون هیچ ماده شوینده آلت را شستشو دهید. آقایانی که پوست تیره دارند و یا تنومند و ورزشکار هستند جهت اثر بخشی بهتر مدت زمان بیشتری ژل را برروی آلت خود نگه داشته و پس از آن موضع را شستشو دهند.
واژن خانمها نباید تحت هیچ شرایطی به این ژل آغشته گردد.
مجوزها:
دارای IRC وزات بهداشت و درمان به شماره :1228203374
دارای گواهینامه های بین المللی ISO 2000 , 2001
دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو
دارای گواهینامه بین المللی UKAS
دارای نشان CE اتحادیه اروپا
دارای نشان حلال

خرید

ژل ایموشن طوسی

رفع اختلال نعوظ

48000تومان

(پرداخت در محل)


این ژل جهت حفظ و ایجاد نعوظ در آقایان کاربرد داشته و آقایانی که دچار مشکل نعوظ هستند میتوانند از این ژل استفاده نمایند.
نحوه استفاده :
۳۰ دقیقه قبل از نزدیکی مقداری از ژل را بر روی آلت مالیده و به مدت ۵ دقیقه ماساژ داده و سپس حتما باید با آب شستشو داده شود.
واژن خانمها نباید تحت هیچ شرایطی به این ژل آغشته گردد.
مجوزها:
دارای IRC وزات بهداشت و درمان به شماره :1228185274
دارای گواهینامه های بین المللی ISO 2000 , 2001
دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو
دارای گواهینامه بین المللی UKAS
دارای نشان CE اتحادیه اروپا
دارای نشان حلال

خرید